13.05.2022

Szukamy osoby na stanowisko asystenta lub asystentki administracyjnej! 

Twoja praca głównie będzie polegać na wsparciu zespołu zarządzającego obiektem, a także:

– koordynowaniu obiegu dokumentów w biurze dyrekcji centrum handlowego
– bieżącym wsparciu członków zespołu zarządzającego obiektem
– wprowadzaniu faktur kosztowych do systemu księgowego
– zarządzaniu korespondencją przychodzącą i wychodzącą
– obsługą interesantów biura
– wykonywaniem zadań zleconych ad hoc

Poszukujemy studenta/tki do 26 roku życia – jest to warunek konieczny, ponieważ forma zatrudnienia to umowa zlecenie ze studentem. Ponadto oczekujemy:

– dobrej znajomość pakietu MS Office i obsługi urządzeń biurowych
– rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i pogodnego usposobienia
– entuzjazmu w podejściu do obowiązków i inicjatywy własnej

CV można przesyłać na adres: info.panorama@sierrabalmain.com, osobiście lub poprzez wrzucenie CV do skrzynki na listy przy drzwiach do biura dyrekcji.

Na zgłoszenia czekamy do końca maja!